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Gerencia del servicio : ¡Cómo hacer negocios en la nueva economía! / Karl Albrecht, Ron Zemke ; traducción Jesús Villamizar Herrera

By: Albrecht, Karl [autor]
Contributor(s): Villamizar Herrera, Jesús [traductor] | Zemke, Ron [autor]
Publisher: Bogotá : 3 R Editores, ©1999Description: ix, 205 páginas : ilustraciones ; 24 cmContent type: texto Media type: no mediado Carrier type: volumenISBN: 9789588017266Subject(s): Administracion de industrias de servicios | Relaciones con los clientes | Satisfaccion del consumidor | Servicio al clienteDDC classification: 658.812
Contents:
El imperativo del servicio. -- Lo que Escandinavia nos enseña sobre el servicio. -- El triangulo del servicio. -- El cliente: ¿el rey o un patán?. -- En busca de la estrategia del servicio. -- El personal del servicio. -- Cómo se enseña a bailar a un elefante.
List(s) this item appears in: Ingeniería Industrial
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Book Book B. Campus los Cerros
Colección general
Colección general 658.812 A341 (Browse shelf) 1999 1 Available 0000011135
Book Book B. Campus los Cerros
Colección general
Colección general 658.812 A341 (Browse shelf) 1999 2 Available 0000048897
Book Book B. Campus los Cerros
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Colección general 658.812 A341 (Browse shelf) 1999 3 Available 0000048896
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Incluye bibliografía e índice

El imperativo del servicio. -- Lo que Escandinavia nos enseña sobre el servicio. -- El triangulo del servicio. -- El cliente: ¿el rey o un patán?. -- En busca de la estrategia del servicio. -- El personal del servicio. -- Cómo se enseña a bailar a un elefante.

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Author notes provided by Syndetics

Ron Zemke is senior editor of Training magazine and author or co-author of 23 books, including the bestselling Knock Your Socks Off Service series, Knock Your Socks Off Selling, and Service America! His work with organizations such as Ford Motor company, Microsoft, and Wendy's International bring him face-to-face with the pressures of the cross-generational workforce. He lives in Minneapolis. <p> 050

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