Gerencia del servicio : ¡Cómo hacer negocios en la nueva economía! / Karl Albrecht, Ron Zemke ; traducción Jesús Villamizar Herrera
Publisher: Bogotá : 3 R Editores, ©1999Description: ix, 205 páginas : ilustraciones ; 24 cmContent type: texto Media type: no mediado Carrier type: volumenISBN: 9789588017266Subject(s): Administracion de industrias de servicios | Relaciones con los clientes | Satisfaccion del consumidor | Servicio al clienteDDC classification: 658.812Item type | Current location | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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CRAI FUA Jaime Posada Colección general | Colección general | 658.812 A341 (Browse shelf) | 1999 | 1 | Available | 0000011135 | ||
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CRAI FUA Jaime Posada Colección general | Colección general | 658.812 A341 (Browse shelf) | 1999 | 3 | Available | 0000048896 |
Incluye bibliografía e índice
El imperativo del servicio. -- Lo que Escandinavia nos enseña sobre el servicio. -- El triangulo del servicio. -- El cliente: ¿el rey o un patán?. -- En busca de la estrategia del servicio. -- El personal del servicio. -- Cómo se enseña a bailar a un elefante.
Service america-doing business in the economy
Author notes provided by Syndetics
Ron Zemke is senior editor of Training magazine and author or co-author of 23 books, including the bestselling Knock Your Socks Off Service series, Knock Your Socks Off Selling, and Service America! His work with organizations such as Ford Motor company, Microsoft, and Wendy's International bring him face-to-face with the pressures of the cross-generational workforce. He lives in Minneapolis.050
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