Sistema de Bibliotecas Universidad de América | SISTEMA DE BIBLIOTECAS

ACERCA DE NOSOTROS

Marketing management / (Record no. 172194)

000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02785nam a2200313 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 172194
008 - LONGITUD FIJA
campo de control de longitud fija 130924t2009||||xxua###gr#####000#0#spa|d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 9780131357976
100 1# - AUTOR PERSONAL
nombre Kotler, Philip
relación autor
9 (RLIN) 273355
245 10 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO
título Marketing management /
Mención de responsabilidad, etc. Philip Kotler, Kevin Lane Keller
250 ## - EDICIÓN
edición 13th.ed.
264 #1 - PIE DE IMPRENTA
lugar (ciudad) United States of America :
editorial Pearson International Edition,
fecha ©2009
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 816 páginas :
Ilustraciones ilustraciones, tablas ;
Dimensiones 25 cm.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Content type term texto
337 ## - MEDIACIÓN
Content type term no mediado
338 ## - PORTADOR
Content type term volumen
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Include index and appendix.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO
Nota de contenido Chapter 1. Defining marketing for the 21 st Century. -- 2. Developing marketing Strategies and plans. -- 3. Gathering information and scanning the enviroment. -- 4. Conducting marketing reseach and forecasting demand. -- 5. Creating customer value, satifaction, and Loyalty. -- 6. Analyzing consumer markets. -- 7. Analyzing business markets. -- 8. Identifying market segments and targets. -- 9. Creating brand equity. -- 10. Crafting the brand positioning. -- 11. Dealing with competition. -- 12. Setting products strategy. -- 13. Designing and managing service. -- 14. Developing pricing strategies and programs. -- 15. Designing and managing integrated. -- 16. Managing retailing, whole and logistics.
520 ## - RESUMEN
Resumen This worldwide best-selling book highlights the most recent trends and developments in global marketing-with an emphasis on the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business. It introduces new perspectives in successful strategic market planning, and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. Coverage includes a focus on customer relationship management, partner relationship management, the Internet and its effects and uses, brand building and brand asset management, alternative go-to-market channels, and marketing around the globe. Chapter topics discuss building customer satisfaction, market-oriented strategic planning, analyzing consumer markets and buyer behavior, dealing with the competition, designing pricing strategies and programs, and managing the sales force For marketing managers who want to increase their understanding of the major issues of strategic, tactical, and administrative marketing-along with the opportunities and needs of the marketplace in the years ahead.
700 1# - COAUTOR PERSONAL
Nombre de persona Keller, Kevin Lane
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 300695
082 04 - CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Clasificación <a href="658.8">658.8</a>
Clave de autor K848
090 ## - CLASIFICACIÓN LOCAL
clasificación HF5415.13
clave de autor K685 2009
650 #4 - MATERIA GENERAL
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Administracion de mercadeo
9 (RLIN) 203785
650 #4 - MATERIA GENERAL
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Administración
9 (RLIN) 203794
650 #4 - MATERIA GENERAL
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Análisis de mercados
9 (RLIN) 245277
650 #4 - MATERIA GENERAL
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Mercadeo
9 (RLIN) 212386
650 #4 - MATERIA GENERAL
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Mercadeo
Subdivisión general Investigaciones
9 (RLIN) 211103
942 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL KOHA
Tipo de ítem koha Book
Holdings
Ocultar en el OPAC Perdido Esquema de clasificación No circula Colección Sede propietaria Localización actual Ubicación Adquirido Proveedor Precio de adquisición Volumen Préstamos Signatura topográfica Código de barras Visto por última vez Último préstamo Ejemplar Precio de remplazo Tipo de ítem
        Colección general B. Posgrados B. Posgrados Colección general 2013-09-12 Librería Social 170100.00 2009 1 658.8 K848 0000046853 2013-09-27 2013-09-27 1 189000.00 Book

Powered by Koha